WSTĘP
- Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji apartamentu Marianna w Reszlu.
- Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za
przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu
spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
- Poniższy regulamin stosuję następującą terminologię:
Gość – Najemca
Właściciel Apartamentu – Wynajmujący
Apartament – lokal mieszkalny nr 1 w kamienicy przy ulicy Słowackiego 5 w Reszlu.
REZERWACJA
-
Rezerwacja apartamentu oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.
-
W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z formularza
rezerwacyjnego na stronie booking.com lub skontaktować się telefonicznie w godzinach
od 8.00 do 20.00 pod numerem +48 600 045 044. Dane, które należy podać
to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie oraz godzinę przybycia.
- Potwierdzenie rezerwacji ze strony Klienta jest jednoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy wynajmu apartamentu.
- Potwierdzenie rezerwacji z naszej strony oznacza przyjęcie oferty i skutkuje zawarciem umowy wynajmu apartamentu.
- W ciągu 3 dni od dnia potwierdzenia wstępnej rezerwacji ( o ile nie
zostało ustalone inaczej) Najemca zobowiązany jest do wpłaty zadatku w
wysokości 30% ogólnych kosztów pobytu. Wpłaty należy dokonać na
następujący rachunek bankowy: 07 1320 1537 1364 8244 3000 0002. Za datę wpłaty uznaje się datę uznania
wskazanego rachunku bankowego. W przypadku braku zapłaty zadatku w ustalonym przez strony terminie Wynajmujący ma prawo do odstąpienia od umowy. Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Wynajmujący wpłaca przed
przyjazdem kartą lub
gotówką w dniu przyjazdu. Na poczet ceny zaliczeniu ulega zapłacony
zadatek.
CENY ZA WYNAJEM
- Obowiązujące ceny wynajmu apartamentów podane są na naszej stronie internetowej kamienicamarianna.pl
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media , prąd, woda.
- Cena podana przy danym apartamencie jest ceną za jego wynajem na
dobę w danym okresie, bez względu na liczbę osób w nim przebywających,
lecz nie większą niż 4.
PRZYJAZD I WYJAZD KLIENTÓW, ODBIÓR KLUCZY, PŁATNOŚĆ
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego
- Zameldowanie odbywa się od godziny 14.00 do 20.00.
- Opuszczenie apartamentu przez Klienta w ostatnim dniu pobytu powinno
nastąpić do godziny 11:00. Przekazanie kluczy oraz odbiór apartamentu
przez właściciela odbywa się zawsze
w apartamencie po wcześniejszym zgłoszeniu przez Najemcę i ustaleniu
godziny odbioru.
- Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin przyjazdu i wyjazdu.
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę,
Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia
telefonicznie Wynajmującego. W razie braku kontaktu z
Najemcą, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
- Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu
tożsamości ze zdjęciem .
- Opłatę za pobyt uiszcza się z góry przelewem w całości przed
przyjazdem lub gotówką albo kartą w dniu przyjazdu pomniejszoną o wpłacony zadatek .
- Właściciel udostępnia apartament po uiszczeniu 100% wartości
rezerwacji oraz po okazaniu dokumentu
tożsamości .
- Blisko budynku, w którym znajduje się apartament istnieje możliwość
bezpłatnego zaparkowania pojazdu. Parking jest niestrzeżony, Właściciel
apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony pojazd ani
znajdujące się w nim mienie.
OBOWIĄZKI KLIENTA
- Najemca zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach
mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne
używanie osobom trzecim.
- W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
- Najemca zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W
przypadku, gdy Najemca w sposób znaczący narusza spokój lub dobra
sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia
między ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy
bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do
zwrotu Najemcy pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Najemca zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym
w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli oraz sprzętów
AGD/RTV, będących na wyposażeniu apartamentu jest zabronione.
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju
uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń
technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w
wynajmowanym przez Najemcę apartamencie w okresie trwania umowy najmu
apartamentu.
- W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Klient powinien zawiadomić Wynajmującego.
- Najemca odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu, a w razie
zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu i montażu
nowego zamka lub wkładki antywłamaniowej.
- Najemca ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę
zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę
przeciwpożarową Najemca nie może używać jakichkolwiek urządzeń
zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza:
komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów i ładowarkami
do telefonów komórkowych.
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort gości palenie papierosów w apartamencie jest zabronione! Miejsce, w którym można
palić papierosy wyznaczy w dniu
zawarcia umowy Wynajmujący. W przypadku złamania zakazu palenia Najemca
jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.
- Przyjazd ze zwierzęciem po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym. Opłata za pupila 50 zł/doba
- Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia Najemcy, który podczas
poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na
mieniu Wynajmującego lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.
REZYGNACJA , BRAK PRZYJAZDU KLIENTA , ZMIANA WARUNKÓW UMOWY
- Informacje o zmianie lub rezygnacji z rezerwacji należy skierować do nas w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty e-mail.
- W przypadku rezygnacji przez Klienta z rezerwacji, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Brak przyjazdu Klienta lub kontaktu z jego strony w umówionym dniu
przyjazdu skutkuje zwolnieniem apartamentu do ponownej rezerwacji
następnego dnia.
- Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu
- W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji umowy strony będą
dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia, a w przypadku braku
osiągnięcia porozumienia strony poddadzą spór pod rozstrzygniecie Sądu
Powszechnego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE